همشهری آنلاین: فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور گفت: نیروی دریایی برای حفظ اقتدار آبی ایران برنامه ریزی ویژه دارد و قادر است در دورترین آب های آزاد با استفاده از نیروهای متخصص بومی، حرکت کند.

افشین رضایی حداد

به گزارش ایرنا، ناخدا یکم عرشه افشین رضایی حداد در دیدار فرماندهان انتظامی و نظامی با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: اکنون ناوگروه نیروی دریایی ارتش از سمت آفریقای جنوبی به سوی اقیانوس اطلس در حرکت است تا برای نخستین بار خود را به مرزهای آبی آمریکا نزدیک کند.

وی اظهار کرد: نیروی دریایی با گشت های مستمر ناوچه ها در دریای خزر توانسته حاکمیت ایران در این آب ها را به اثبات برساند.

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری، چراغ راه و تعیین کننده برنامه های نیروهای مسلح ایران اسلامی هستند.

رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و مسلح ایران در تمام دوران در کنار مردم هستند.

رسول جلایی ادامه داد: همانگونه که در دوران مختلف از جمله دفاع مقدس، نیروهای مسلح در کنار مردم بودند در بحران برف نیز خدمات بسیاری در خدمت رسانی به مردم ارائه کردند.

وی حضور بموقع نیروهای مسلح را در مدیریت بحران برف موثر خواند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح تحت زعامت و فرمان رهبری معظم انقلاب، مایه آرامش و امنیت کشور و مردم هستند.

وی در ادامه از اجرای 150 برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر خبر داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه گفت: امام (ره) با مدیریت اصولی توانست مردم را در تمامی صحنه های انقلاب وارد کند و از این رو مردم حاضر شدند در طول دوران انقلاب از جان و مال خود برای حفظ دستاوردهای آن بکوشند.

سردار ˈهامون محمدیˈ رمز بقای انقلاب را با ادامه همین رویه توسط مقام معظم رهبری دانست و افزود: مشکلات کشور همواره با پشتیبانی و حضور مردم رفع می شود چراکه حرکت انقلاب ما، حرکتی الهی است.

وی با اشاره به بارش شدید برف و ایجاد بحران در استان تصریح کرد: در این موضوع، تجلی اتحاد بین مردم و نظام مشاهده شد و نیروهای مسلح که خود مردمی هستند، به طور شبانه روزی برای رفع سریع تر بحران کمک کردند.

دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و با هدف تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در گیلان انجام شد.

کد خبر 248811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز