همشهری‌ آنلاین: بخش "نوعی تجربه" سی و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه میزبان اهالی رسانه و فیلمسازان است تا علاقمندان با نمایش ۱۲ فیلم، نگاه متفاوت فیلمسازان حاضر در این بخش را در کاخ جشنواره به تماشا بنشیند.

جشنواره فیلم فجر

به گزارش مهر، فیلم‌های حاضر در بخش "نوعی تجربه" از آن دسته آثاری هستند که به گفته علیرضا رضا داد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر نه می‌توانستند از آنها بگذرند و نه می‌توانستند به عنوان فیلم های بخش مسابقه حضور داشته باشد و نه می‌توانستند به کلی نادیده گرفته باشند.

در واقع این 12 فیلم تجربه های تازه در سینمای ایران هستند که معمولا فیلمسازان جوان کارگردانی این دسته از فیلم ها را به عهده داشته اند و قرار است از تاریخ 16 بهمن ماه در سالن های 10 نفره برج میلاد در کاخ جشنواره به نمایش درآید.

روز نخست از نمایش فیلم های بخش "نوعی تجربه" که در تاریخ 16 بهمن ساعت 14 برگزار می‌شود، فیلم "بازگشت" به کارگردانی علی قوی تن است.

ساعت 16 "سیاوشان" به کارگردانی محمد علی سجادی، ساعت 18 "سرزمین رها" به کارگرانی فرهاد مهران فر و ساعت 20 "شب، بیرون" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی نمایش داده می‌شود.

نمایش فیلم های بخش نوعی تجربه در ششمین روز جشنواره سی و دوم فیلم فجر با نمایش فیلم "دختر... مادر... دختر" به کارگردانی پناه برخدا رضایی ساعت 14 ادامه پیدا می‌کند و پس از آن ساعت 16 "بیداری برای سه روز" به کارگردانی مسعود امینی تیرانی، ساعت 18 فیلم "بازگشت" به کارگردانی علی قوی تن و ساعت 20 فیلم "دربست آزادی" به کارگردانی مهرشاد کارخانی روی پرده می‌رود.

ساعت 14 روز 18 بهمن ماه فیلم "روایت ناپدید شدن مریم" به کارگردانی محمدرضا لطفی نمایش داده می‌شود و پس از آن ساعت 16 "شب، بیرون" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، ساعت 18 جینگو (روایت معلق) به کارگردانی تورج اصلانی و ساعت 20 فیلم "سایه روشن" به کارگردانی فرزاد موتمن روی پرده می‌رود.

در هشتیمن روز از برگزاری این دوره از جشنواره 19 بهمن ماه ساعت 14 فیلم "بیداری برای سه روز" به کارگردانی مسعود امینی تیرانی، ساعت16 دربست آزادی به کارگردانی مهرشاد کارخانی، ساعت 18 فیلم «دختر ... مادر... دختر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و ساعت 20 فیلم "ماهی و گربه" به کارگردانی شهرام مکری روی پرده می‌رود.

نمایش فیلم های بخش«نوعی تجربه در تاریخ 20 بهمن ساعت 14 با فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری آغاز می‌شود.

ساعت 16 فیلم «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهران فر، ساعت 18 فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی و در آخرین سانس در بخش فیلم های «نوعی تجربه» ساعت 20 فیلم "سیاوشان" به کارگردانی محمد علی سجادی نمایش داده خواهد شد.

در آخرین روز از نمایش فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در تاریخ 21 بهمن ماه فیلم های بخش نوعی تجربه ساعت 14 فیلم "چینگو" (روایت معلق) به کارگردانی تورج اصلانی روی پرده می‌ورد و در ادامه فیلم های «سایه روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن ساعت 16 پخش خواهد شد.

برای دو سانس 18 و 20 هنوز هیچ فیلمی در بخش نوعی تجربه اعلام نشده است.

کد خبر 248398
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز