همشهری آنلاین: رییس سازمان سینمایی گفت که وی به تازگی طرحی سینمایی از بهرام بیضایی توسط یکی از تهیه کنندگان را دریافت کرده است.

کارگردان سینما

به گزارش ایرنا، حجت الله ایوبی شامگاه دوشنبه 14 بهمن در حاشیه بازدید از برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره درباره صحبت با برخی فیلمسازان از جمله بهرام بیضایی درباره فیلمسازی در ایران گفت: با این کارگردان به صورت مستقیم صحبت نکردم اما اخیرا یکی از تهیه کنندگان طرحی را از بهرام بیضایی به ما ارائه کرده است.

وی یادآور شد: این طرح اثری قابل تامل است و در صورت موافقت نهایی بهرام بیضایی، شاهد فیلمسازی این فیلمساز در ایران خواهیم بود.

رییس سازمان سینمایی در ادامه از گفت وگوی تلفنی با اصغر فرهادی خبر داد.

وی تاکید کرد که فرهادی پیشتر نیز اعلام کرده که فیلم بعدی خود را در ایران خواهد ساخت.

ایوبی یا اشاره به فیلم های حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بیش از 50 درصد این آثار در دولت تدبیر و امید به تولید رسیده و قطعا نشانه های امید در سینمای ایران در آینده نچندان نزدیک بیش از پیش خواهد شد.

وی همچنین گفت که تولید فیلم امید بخش قطعا از طریق بیانیه و دستوری انجام نخواهد شد و این امر به فضای عمومی جامعه و البته اعتماد دو سویه فیلمسازان و مدیران بستگی دارد.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: بازخوردها از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و دوم خوب و امیدوارکننده بوده و این رویداد تا به این لحظه با استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه، منتقدان، سینماگران و مردم مواجه شده است.

کد خبر 248320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز