همشهری آنلاین: تعداد شرکت‌کنندگان در بیستمین جشنواره‌ی مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از چهارهزار و ۵۰۰ نفر گذشت و هیئت داوران به پاس این مشارکت، از شرکت‌کنندگان تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، داوران، اعضای ستاد برگزاری و دبیر بیستمین جشنواره‌ی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به پاس مشارکت فعال و گسترده‌ی اهالی رسانه در جشنواره‌ی مطبوعات، در مطلبی با عنوان «سپاس‌نامه» آورده‌اند: «سرمایه‌ اصلی هر رسانه، میزان اعتماد مخاطبان به آن است. از این‌که با حضور 4552 نفری خود به ما اعتماد کردید، سپاسگزاریم.»

نویسندگان این مطلب در ادامه یادآور شده‌اند: «می‏‌کوشیم مثل شما فقط در مسیر صحت، انصاف، عینی‏‌گرایی و بی‌طرفی گام برداریم. از این‌که در این راه همراه‌مان هستید، سپاسگزاریم. ادعا نمی‏‌کنیم، پاسخگوی توقع شما بوده‏‌ایم، اما اعلام می‏‌کنیم ارسال بی‏‌سابقه آثار به جشنواره در تاریخ 20 ساله‌ی خود، نشانه‌‏ای جز اعتماد متقابل نیست.

تلاش می‏‌کنیم در کنار شما، آینه‏‌ای در برابر این رویداد بی‏‌مانند باشیم، شفافیت رویه‌ی اصلی ماست. مرحله به مرحله رخدادها را گزارش می‏‌کنیم تا نه‌تنها بدانید چه گذشته است، بلکه بتوانید کمبودها را ببینید، نقص‏‌ها را جبران کنید. بر خطاهای احتمالی خط اصلاح بکشید تا آیندگان درست‏‌تر و سریع‏‌تر از ما گام بردارند. سپاس‏‌مان را پذیرا باشید.»

یونس شکرخواه، حسن نمکدوست تهرانی، محمدرضا زائری، احمد توکلی، سیدجلال فیاضی، کسری نوری، سیف‌الله صمدیان، رضا مقدسی و لیلا رستگار، داوران نهایی و علیرضا کتابدار، علی‌اکبر قاضی‌زاده، فرهاد سلیمانی، فریدون صدیقی، امیدعلی مسعودی، محمد قوچانی، مجید رضاییان، محمود مختاریان، رضا رفیع، جواد محقق، محمدرضا رنجبر، سیدنظام‌الدین موسوی، سعید علامیان و محمدمهدی فرقانی داوری بخش‌های مختلف جشنوراه را برعهده دارند.

همچنین دبیری بیستمین جشنواره‌ی مطبوعات برعهده سیدفرید قاسمی است.

کد خبر 248080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز