همشهری آنلاین: دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را ۱۰ هزار و ۲۷۵ اثر عنوان کرد و گفت: ارسال این میزان اثر نشانگر استقبال چشمگیر و اقبال از این رویداد است.

سید فرید قاسمی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد از میان آثار دریافتی 3 هزار و 971 عنوان از تهران و 6 هزار و 286 اثر از سایر استان‌ها به این جشنواره رسیده است.

وی همچنین تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را چهار هزار و 552 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و 832 نفر از تهران و 2 هزار و 720 تن از سایر استان‌ها در جشنواره شرکت کرده‌اند.

قاسمی درباره میزان مشارکت اصحاب رسانه و مطبوعات استان‌ها به تفکیک استانی در این جشنواره توضیح داد: از ابتدای آغاز جشنواره آمار رقابت در ارسال آثار دائم در تغییر بود به نحوی که در برخی روزها یک استان صدرنشین اما در یک روز بعد استانی دیگر به صدر جدول می‌رسید.

وی گفت: به جز استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس درصدر ارسال آثار قرار دارند که جزییات مشارکت به تفکیک استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه به جهت استقبال از این جشنواره، ابراز امیدواری کرد با تلاش دبیران و داوران هر بخش، آثار مورد بررسی قرار گرفته و در مراحل نهایی هرچه زودتر برترین‌ها مشخص شوند.

وی این توضیح را نیز داد که به علت درخواست پی درپی تشکل‌های مطبوعاتی و دیگر دست اندرکاران رسانه‌ها مهلت ارسال به این جشنواره در دو نوبت 10 و 2 روزه تمدید شد.

مراسم پایانی بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی سوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 248102
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز