همشهری آنلاین: مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح پایتخت اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، این مرکز با هدف آگاهی و بصیرت نسل جوان که میراث‌دار انقلاب و امید آینده کشور هستند و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است، دهه انقلاب، آیینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود."  مراسم سخنرانی و جشن در بیش از 500 باب مسجد شاخص شهر، نمازخانه بوستان‌ها و تمامی ادارات و واحدهای مختلف شهرداری تهران با دو موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی و محیط زیست در اسلام را برگزار خواهد کرد.

همچنین به همت این مرکز در تمامی حوزه‌های علمیه شهر تهران مراسم سخنرانی و جشن و دوره‌های کامل تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد.

این مرکز در ادامه فعالیت‌های خود در ایام دهه فجر 5000 جلد کتاب با موضوع " خورشید درخشان انقلاب اسلامی"، هزاران عدد کتیبه و بنر با مضامین دینی و انقلابی به منظور فضاسازی سیمای بصری شهر و همچنین 2000 عدد نرم افزار پرواز به مقصد نور با موضوع آموزش نماز و احکام تهیه و توزیع می‌کند.

همچنین با هماهنگی مناطق 22 گانه و انجام تمهیدات لازم در یوم الله 22 بهمن نماز جماعت ظهر و عصر در خیابان‌ها، معابر اصلی و بوستان‌های مسیر راهپیمایی اقامه خواهد شد.

کد خبر 248026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز