همشهری آنلاین: جانشین ستاد مدیریت مقابله با بحران شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: بر اثر بارش شدید برف، برق یک هزار و ۲۰۰ خانوار در استان قطع شده است.

بارش شدید برف، برق یک هزار و ۲۰۰ خانوار گیلانی را قطع کرد

به گزارش ایرنا، حسینعلی بستانی روز شنبه ایرنا افزود: برق هفت منطقه در گیلان بر اثر بارش شدید برف قطع شده که در شش منطقه به دلیل مسدود شدن این نقاط، اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق هنوز موفق به برقراری جریان برق آنها نشده‌اند.

وی این نقاط را منطقه تولمات و مرغداری شیخ محله در صومعه سرا، تراش محله در منطقه امامزاده هاشم، اطاقور لنگرود، سنگاچین انزلی و گلخانه رشت در منطقه پس ویشه عنوان کرد.

بستانی اظهار کرد: اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق در تلاشند تا بلافاصله با باز شدن راه ها، مشکل قطعی برق این مناطق را برطرف کنند.

وی با بیان این که 165 اکیپ شرکت توزیع نیروی برق در استان برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در آماده باش هستند، تصریح کرد: 55 اکیپ در شهرستان رشت و 110 اکیپ دیگر در شهرستان های دیگر استان در حالت آماده باش هستند.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با بحران شرکت توزیع نیروی برق گیلان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه پارگی سیم های برق و قطع برق، در رشت با شماره 121 و در شهرستان ها با شماره تلفن اتفاقات برق که در پشت قبوض ذکر شده، تماس بگیرند.

یک میلیون و 190 هزار مشترک تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق گیلان هستند که بیش از 700 هزار مشترک شهری و حدود 500 هزار مشترک نیز روستایی هستند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ بیشترین میزان بارش برف در استان مربوط به دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل با 35 سانتی متر برف بوده است.

راهداری گیلان نیز عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی بویژه گردنه های برف گیر استان را تنها با زنجیرچرخ ممکن دانسته است.

کد خبر 247943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز