مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۹ بهمن ماه روز متفاوت تهران است. شهروندان از سپیده دم دیدنی ترین روز شهر را شاهدند که هوای پاک و چشم انداز زیبا را به پایتخت نشینان هدیه کرده است.

تهران

ایرنا نوشت: به گفته شیخ شیراز سعدی علیه الرحمه «ابر و باد مه و خورشید و فلک» دست به دست هم دادند و هوای تهران را امروز پاک کردند، تا ریه تهرانی ها پس از ماهها دود خوردن، پاکی را احساس کند.

شهروندان از صبح که بیرون زدند توانستند هر چه می خواهند و تا هرجا که دوست دارند، افق را با چشمان خود مرور کنند و نرمش باد را نیز احساس کردند.

چشم انداز شمال تهران و کوه های نیمه برفی آن نیز جلوه دیگر این پاکی است، بگونه ای که می توان از هر لحظه نگاه کردن لذت برد.

امروز دیگر نه از دود خبری است و نه از خس خس سینه ها و در خانه ماندن سالمندان، بیماران و کودکان ما، و همه می توانند از پاکی هوای شهر لذت ببرند و تلاش کنند آن را نیالایند.

تهران در 9 بهمن با خیابان های باران خورده و شسته شده، باد خنک بهاری وزش گرفته در زمستان و هوای پاک شده، واقعا دیدنی تر است.

از سوی دیگر، خورشید نیز این روز تهران را زیبا تر کرده و تلاقی نور با ابرهای نشسته بر فراز کوههای شمال پایتخت، سبب شده هر لحظه از افق شهر، نمایی تازه بیابد.

کد خبر 247624
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز