همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح آخرین برنامه‌های ایام الله دهه فجر از نصب وقایع نگار ۲۲بهمن ۵۷ تا ۹۲ در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی خبر داد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه فرهنگسرای موقت ۲۲ بهمن در زیرگذر ولیعصر (عج) نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه شهرداری تهران به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مورد بررسی و مباحث مهمی در این جلسه به تصویب اعضا رسید.

وی گفت: مقرر شد تا مجموعه مدیریت شهری با همکاری سازمان‌ها و نهادهای متولی در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهتمام داشته و زمینه حضور و مشارکت گروه‌ها و ساختارهای مردمی همچنین شبکه‌های اجتماعی شمسه، شکوفا، مشکات و تسنیم را فراهم کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: شرایطی فراهم می‌شود که مردم از محله‌های مختلف شهر تهران با نماد‌ها، شعارهای خاص خودشان در راهپیمایی شرکت و به صورت خودجوش ابراز تعلق به ارزش‌ها و شعائر انقلابی و انزجار از استکبار جهانی را اعلام کنند.

ایازی ادامه داد: براساس مصوبه شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران تدابیری برای حضور گسترده اقلیت‌های دینی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده خواهد شد.

وی گفت: سازمان زیباسازی نیز مانند دیگر مجموعه‌های شهرداری تهران برحسب ماموریت‌های خود نسبت به اجرای وظایفی در مسیر راهپیمایی اقدام خواهد کرد. همچنین این سازمان موظف شده تا پایان سال جاری تعداد ۱۱۰پرچم در سطح شهر نصب کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با نصب بنر و نمادهای پیشرفت و اقتدار و وقایع ۲۲ بهمن ۵۷ تا ۹۲ مزین می‌شود. اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشی در میدان امام حسین (ع) به عنوان مبدا حرکت راهپیمایی شرق تهران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در عین حال سازمان فرهنگی و هنری نیز نسبت به راه اندازی فرهنگسرای موقت ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی و زیرگذر ولیعصر (عج) اقدام می‌کند.

ایازی گفت: براساس مصوبه شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس، قصر، بوستان ولایت و ملت دراین ایام به طور خاص نورافشانی خواهند شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: سازمان ورزش نیز مسئولیت فراهم کردن زمینه حضور گسترده ورزشکاران و ۵هزار دوچرخه سوار در مسیر راهپیمایی را عهده دار شده است.

کد خبر 247509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز