گروه شهری: عملیات جمع‌آوری پسماندهای خشک و‌تر، نظافت و پاکسازی مسیرهای راهپیمایی باشکوه 22بهمن‌ماه در کمتر از دو ساعت انجام پذیرفت.

clean

مجتبی ‌عبداللهی معاون خدمات‌شهری شهردار ‌تهران در این‌باره گفت: با شست‌وشوی همه معابر و خیابان‌های طول مسیر راهپیمایی، ازصبح روز یکشنبه به استقبال دوران خاطره‌انگیز شکست طاغوتیان در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتیم. به گفته معاون خدمات‌شهری شهردار‌تهران، فضاسازی، چراغانی مسیر راهپیمایی و نصب بنر و پرچم در ایستگاه‌های اتوبوس‌های تندرو طول مسیر راهپیمایی با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی انجام گرفت.

شهرداری‌های مجاور مسیر راهپیمایی شامل مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10و 11از هفته گذشته به‌صورت آماده‌باش به نظافت طول مسیر راهپیمایی و شست‌وشوی خیابان‌ها و معابری که تردد در آنها انجام می‌گیرد، پرداختند که آخرین مرحله کار آنها با اتمام راهپیمایی شروع شد.

همچنین سیدمحمد فیاض، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند روز گذشته با اشاره به اینکه مسیرهای اصلی راهپیمایی در محدوده 10 منطقه قرار داشت، گفت: نیروی‌های کارگری این مناطق و سازمان به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز تحت نظارت ستاد اجرایی در چهار پهنه اصلی مستقر شده و به پاکسازی و تنظیف کامل مسیرها قبل و بعد از راهپیمایی پرداختند. وی خاطرنشان کرد: سایر مناطق 22گانه نیز آماده خدمات‌رسانی و اعزام نیروی انسانی و ماشین‌آلات کمکی بودند.

کد خبر 200901
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز