همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر فتیله بحث هسته‌ای پایین کشیده شود آمریکایی‌ها بحث حقوق بشر را علم می‌کنند.

بروجردی

به گزارش مهر، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از گزارش حقوق بشر آمریکا در سال 2013 که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در فرهنگ لغت مترادفی که می‌توان برای ناقض حقوق بشر استفاده کرد، آمریکاست. خوی استکباری با آمریکایی‌ها عجین شده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است و آمریکایی‌ها در مقابل جمهوری اسلامی توانی ندارند، گفت: اینکه اوباما می‌گوید اگر می‌توانستیم همه تاسیسات جمهوری اسلامی را جمع می کردیم نشان از اقتدار ماست.

بروجردی افزود: زمانی که آمریکا به عراق حمله کرد بدون مصوبه شورای امنیت سازمان ملل و هماهنگی با همپیمانان خود بود و آمریکا در حمله به عراق از سلاح‌های شیمایی استفاده کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سوریه بسیاری از تروریست‌ها از سوی آمریکا تقویت می‌شوند و جنایت‌های این کشور برعهده آمریکایی‌هاست، افزود: بحران سوریه دیر یا زود به پایان می‌رسد اما در آینده این اروپایی‌ها هستند که دچار بحران می‌شوند.

بروجردی ادامه داد: آمریکا تنها کشوری است که مخالفان خود را به آتش می‌کشد. به یاد داریم که چگونه فرقه داوودیه را به آتش کشیدند و تحمل عقیده مخالف را ندارند.

وی همچنین گفت: ما دیدیم که در آمریکا با جنبش 99 درصدی چگونه برخورد کردند؛ اگر فتیله بحث هسته‌ای نیز پایین کشیده شود آنها حقوق بشر را علم می‌کنند.

کد خبر 247385
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز