حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از دبیرخانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بازدید کرد.

 در این دیدار عادل مزاری، رئیس دبیرخانه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه انتقال تجربه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیران شهری ارائه کرد. وی همچنین در مورد دومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران که در تاریخ 2 و 3 بهمن امسال با حضور معاونان فرهنگی، اجتماعی شهرداری، رؤسای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و اعضای مجمع مشورتی بانوان شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود توضیحاتی را بیان کرد. ناصحی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع انتقال تجربه در آموزه‌های دینی بر ضرورت این امر تأکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورا بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و انتقال تجارب تأکید کردند و من خداوند را شاکرم که دبیرخانه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی کلانشهرها به‌عنوان ویترین شهرداری تهران، بحث انتقال تجربه به سایر شهرها را به خوبی انجام داده و خروجی و اثربخشی آن قابل تحسین است.

رئیس کمیته قرآنی شورای شهر تهران اینطور گفت که نگاه شورا و شهرداری به کارهای فرهنگی باید با دیدی وسیع صورت بپذیرد و برای پیشبرد امور فرهنگی نباید چرتکه اقتصادی انداخت. ناصحی که رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر نیز است تلاش این کمیسیون را در راستای حمایت همه جانبه از این قبیل امور عنوان کرد و انتقال تجارب در سطح کشور را کاری کلان و قابل تقدیر دانست. به‌گفته وی باید تمامی نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی به‌ویژه اداره‌های تابع شهرداری تهران در جهت تحقق این انتقال تجربه به دیگری سرمایه‌گذاری کرده و همکاری لازم را در این خصوص با دبیرخانه کلانشهرها به‌عمل آورند.

کد خبر 246220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز