همشهری آنلاین: عضو هیأت مدیره انجمن جلوه‌های ویژه خانه سینما با تأیید خبر انفجار در پشت صحنه فیلم مسعود ده‌نمکی گفت: این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده است.

به گزارش ایسنا، عباس شوقی گفت: مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون مسئولان حفاظتی و حراستی اجازه نمی‌دهند چنین موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم و به همین دلیل مجبوریم از مواد منفجره جنگی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: این مواد در حین حمل منفجر شده و سر صحنه فیلمبرداری نبوده است. شوقی با اشاره به اینکه در حدود 600 فیلم و تجربه حضور در چنین صحنه‌هایی را دارد، گفت: همه چیز بازی سیاسی شده و با وجود اعتراض‌هایی که ما همواره در این باره داشتیم هیچ اتفاق نیفتاده است و به دلیل اینکه مجبور به استفاده از مواد منفجره جنگی بودیم، شاهد کشته شدن سه، چهار نفر از عوامل فیلم «معراجی‌ها» هستیم.

به گفته شوقی؛ این اتفاق در شهرک سینمایی دفاع مقدس و در حالی که فیلمبرداری فیلم «معراجی‌ها» به روزهای پایانی خود رسیده، رخ داده است.

فیلم «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی در روزهای پیش‌رو با به پایان رسیدن فیلمبرداری قرار بود، نسخه‌ی نهایی‌اش به دبیرخانه‌ جشنواره‌ فجر ارایه شود.

کد خبر 245162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز