مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت هیوندای اپلیکیشنی را در مدل خودروی جنسیس ۲۰۱۵ خود گنجانده‌است که می‌تواند کارایی سیستم اطلاعاتی و کنترل از راه دور بلو لینک را از طریق عینک گوگل ارتقا ببخشد.

جنسیس هیوندای

براساس گزارش گیزمگ، خودروی جنسیس 2015 شرکت هیوندای اولین خودروی کره‌ای خواهد بود که می‌تواند از کارایی‌های تکنولوژی‌های پوشیدنی، به صورت خاص از عینک گوگل، بهره ببرد.

اسمارت‌فون‌ها درحال حاضر از سیستم بلولینک هیوندای بهره می‌برند اما برای اینکه استفاده از عینک گوگل در این سیستم امکان‌پذیر شود، باید در طراحی آن تغییراتی ایجاد می‌شد تا نمایشگر کوچک عینک یا دیگر ابزارهای پوشیدنی در آن گنجانده شود. اطلاعات در قالب کارت‌هایی نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند درباره آخرین وضعیت و برنامه‌ها پیام‌های هشداری دریافت کند.

بلولینک در سال 2011 ارائه شد و به تازگی با برنامه نقشه‌های گوگل تلفیق شده‌است. اما شرکت هیوندای در نسل جدید خودروی جنسیس خود ویژگی‌های جدیدی به این سیستم افزوده‌است،‌از جمله اپلیکیشنی که می‌تواند اطلاعات روی اسمارت‌فون راننده را برایش نمایش دهد.

این ویژگی‌ها که در نمایشگاه CES معرفی شدند، شامل جستجوی مقصد گوگل، اپلیکیشن یافتن موقعیت خودرو، جستجو براساس علائق کاربر، درخواست کمک کنار جاده‌ای، سیستم هشدار برخورد خودکار، توقف از راه دور، قفل و باز کردن خودرو از راه دور، یخ‌زدایی از راه دور و کنترل درجه حرارت خودرو از راه دور هستند.

کد خبر 245016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز