همشهری آنلاین: با انتشار فراخوانی شرایط و مقررات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ـ هنری ترنم خیال در ۴ بخش ادبی، موسیقی، سینما و نمایش اعلام شد.

به گزارش فارس اولین فراخوان این جشنواره در 4 بخش ادبی، موسیقی، سینما و نمایش با هدف گسترش هنر در سطوح مختلف جامعه و تشویق، ترغیب و حمایت هنرآموزان در جهت تولید آثار فرهنگی و هنری،شناسایی استعدادهای درخشان هنری و پرورش و ایجاد بسترهای شغلی اعلام شد.

بر این اساس، مقررات شرکت در این جشنواره به شرح ذیل است:

بخش اول: ادبی

این بخش در 5 رشته طنز، شعر ( کودک، نوجوان و بزرگسالان، ترانه)، داستان (کوتاه و بلند) و نثر ادبی برگزار می‌شود که محدودیت سنی نداشته و مهلت ارسال این آثار به سایت جشنواره تا اول اسفند 92 اعلام شده است.

بخش دوم: سینما

این بخش در 6 رشته فیلم کوتاه، فیلم بلند سینمایی، فیلم ویدئویی، فیلمنامه، انیمیشن و مستند برگزار خواهد شد.

در این بخش به بهترین کارگردان، تهیه کننده، تصویربردار، صدابردار، طراح صحنه و لباس، طراح چهره پرداز، موسیقی متن، جلوه های ویژه بصری و رایانه ای و بازیگر نقش اول مرد و زن، جوایزی اهدا می‌شود که این جوایز در سایت جشنواره ذکر شده است.

مهلت ارسال آثار در این بخش، تا پایان وقت اداری 1/2/ 93 و به نشانی دبیرخانه به آدرس تهران - خیابان شریعتی، بالاتر از بهار شیراز، کوچه جهانگیری، پلاک 4 واحد 15 اعلام شده است که شرکت کنندگان باید آثار خود را بر روی یک دی وی دی به دبیرخانه ارسال کنند.

بخش سوم: موسیقی

این بخش در رشته آواز موسیقی پاپ، با شرایط ذیل اعلام می‌شود:

الف) ارسال فایل صوتی به آدرس سایت جشنواره به نشانی www.tarannomfestival.ir تا تاریخ اول اسفند 92.

ب) فقط آقایان می‌توانند در این بخش حضور داشته باشند.

بخش چهارم: نمایشی

بخش نمایش فقط در رشته بازیگری بوده که شرکت کنندگان در این بخش پس از ارسال یک قطعه عکس پرسنلی به آدرس سایت جشنواره و ثبت آن جهت تست بازیگری در حضور اساتید، فراخوانده می‌شوند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی www.tarannomfestival.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 77643476 و 77632676 تماس بگیرند.

جشنواره «ترنم خیال» را موسسه عروج اندیشه پویا با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

کد خبر 244732
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز