گروه شهری: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران دفاع از اصول انقلاب را از جمله رسالت‌های همشهری دانست و این روزنامه را رسانه‌ای نامید که اگرچه در ابتدا برای تهران منتشر می‌شد اما هم‌اکنون هویت ملی یافته و متناسب با این هویت از آن نیز توقع وجود دارد.

پرویز سروری در مؤسسه مطبوعاتی همشهری حاضر شد و با اعضای تحریریه این روزنامه دیدار کرد. وی درباره نگاه به روزنامه همشهری نیز اظهار داشت که هم‌اکنون توقعات ملی از این روزنامه وجود دارد، چراکه همشهری یک ذخیره ملی است که در راستای تنویر افکار عمومی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

سروری با اشاره به تأثیرگذاری بالای همشهری در میان شهروندان و وظیفه روشنگری برای همشهریان به‌ویژه در مسائل شهری، تأکید کرد که این روزنامه ضمن پرهیز از ورود به بازی‌های سیاسی باید در راستای دفاع از اصول انقلاب اسلامی حرکت کند که خوشبختانه این نقطه قوت همشهری است. رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به تنوع سلایق سیاسی اعضای شورای شهر نیز اظهار داشت: نگاه متنوع اعضای شورای شهر می‌تواند محلی برای توجه شهرداری در راستای خواسته‌های شهروندان باشد. سروری همچنین از همشهری خواست تا مطالبات اعضای شورای شهر از طریق روزنامه همشهری منعکس شود.

کد خبر 244646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز