همشهری‌آنلاین: نماینده رشت در مجلس با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان گیلان با رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی در این نشست از تهدید برخی وزرا به استعفا خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان گیلان با حسن روحانی رئیس‌جهمور، اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور در این جلسه نسبت به 2 موضوع مباحثی را مطرح کرد و انتقاداتی داشتند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور درباره تعداد بیش از حد سؤال نمایندگان مجلس از وزرا که در این مدت کوتاه گذشته از فعالیت دولت یازدهم، به بیش از 300 پرسش رسیده، مطالبی را مطرح کرد و همچنین در مورد نحوه حضور وزرا در مجلس و جلسات نمایندگان با وزرا که گاهی 3 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد، انتقاداتی داشت.

نماینده رشت افزود: همچنین آقای رئیس‌جمهور نسبت به برخی برخوردهای تند نمایندگان با وزرا نیز انتقاد کرد و گفت که برخی وزرا تهدید به استعفا کرده‌اند و گفتند که اگر این روند ادامه یابد، نمی‌توانند کار کنند.

 روحانی: باید گذشته را فراموش کنیم

کوچکی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور در این نشست با نمایندگان گیلان با اشاره به 9 دی، گفت که هیچ‌گاه نمی‌توانیم جریانات داخل کشور و جناح‌ها را تعطیل کنیم و از بین ببریم، باید گذشته‌ها را فراموش کنیم و بیشتر برای وحدت و انسجام جناح‌ها در کشور تلاش کنیم، باید با تفاهم امور را پیش ببریم و اختلافات کهنه را تازه نکنیم.

نماینده رشت در پایان تأکید کرد: آقای روحانی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 نیز گفت که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک به نتیجه‌ای در این زمینه برسیم و بر مشکلات فائق آییم.

کد خبر 244253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز