همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به حضور علوی و رحمانی‌فضلی وزرای اطلاعات و کشور در نشست هفته آینده این کمیسیون گفت:‌ در این نشست‌ها، امنیت کشور و طرح تحقیق و تفحص از استانداری اردبیل بررسی می‌شود.

خانه ملت نوشت: امیر خجسته از حضور محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست روز یکشنبه ( 15 دی) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خبر داد و گفت: علوی با حضور در نشست کمیسیون، گزارشی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه برای افزایش امنیت در کشور ارائه می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشترک کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با وزیر اطلاعات موضوعات دیگر مانند امنیت مرزها، مقوله قاچاق و اقدامات تروریستی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی در نشست روز (سه‌شنبه 17 دی) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، تصریح کرد: قرار است که وزیر به 11 سؤال نمایندگان مجلس در این نشست پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: همچنین در نشست مشترک این کمیسیون با رحمانی‌فضلی، طرح تحقیق و تفحص از استانداری اردبیل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 244251
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز