یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر- احمد افشار: برج میلاد تهران یک جشنواره عکس برای دستیابی به آرشیو عکس از ششمین سازه بلند دنیا برپا می‌کند و به برگزیدگان اول تا سوم ۵تا ۱۵میلیون ریال جایزه می‌دهد.

برج میلاد

این مهم‌ترین خبر نشست خبری جشنواره سراسری عکس برج میلاد بود که صبح دیروز برگزار ‌شد.
پوریا اسدی، دبیر جشنواره عکس برج میلاد در این نشست گفت: هدف جشنواره ثبت، ضبط و به‌خاطر سپردن این سازه بزرگ از طریق هنر عکاسی است تا بتوانیم ششمین سازه بزرگ روی زمین را به دنیا معرفی کنیم. ما جشنواره را در 3 بخش تعریف کردیم؛ بخش اول عکاسان حرفه‌ای، بخش دوم تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی و بخش سوم عکس‌های یادگاری. در 2 بخش اخیر همه می‌توانند شرکت کنند.

برگزاری تورهای عکاسی از سازه‌های بزرگ دنیا ازجمله برنامه‌های بیش‌بینی‌شده برای نفرات برگزیده این جشنواره است که اسدی در این‌باره گفت: قرار است باشگاه هواداران برج میلاد درصورت امکان تورهای عکاسی برای بازدید و عکاسی از سازه‌های بزرگ دنیا را برای افراد باشگاه برنامه‌ریزی کند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس برج میلاد تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره به نشانی miladfest. com آثارشان را ارسال کنند. اختتامیه جشنواره 9اسفندماه همزمان با افتتاح نمایشگاه آثار در برج میلاد برگزار می‌شود. رامین کاکاوند، آرش حمیدی و کتایون قدس‌راد از جمله داوران جشنواره هستند و 2 داور دیگر به جمع آنها می‌پیوندند.

سجاد متین‌رزم، مدیر اجرایی باشگاه هواداران برج میلاد تهران هم در بخشی از این نشست از برپایی کلاس‌های آموزشی عکاسی خبر داد و گفت: دوره‌های نورپردازی، ‌کادربندی و... در سالن همایش‌های برج میلاد برای علاقه‌مندان به عکاسی برگزار خواهد شد. این دوره‌ها برای اعضای باشگاه و شرکت‌کنندگان در جشنواره عکس برج میلاد تهران رایگان است.

کد خبر 244032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز