شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین دوره جایزه عکس شید (جایزه مستقل عکاسی مستند اجتماعی) فراخوان داد.

پوستر عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، در چهارمین دوره این جایزه که به دبیری مهدی قاسمی برگزار می‌شود، هر عکاس می‌تواند با دو مجموعه عکس مستند اجتماعی در این جایزه رقابت کند.

مجموعه عکسها باید در سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۱ دی ۱۳۹۱ لغایت ۱۲ دی ۱۳۹۲) و در محدوده جغرافیایی ایران عکاسی شده باشند یا موضوع آنها به طور مستقیم با ایران یا ایرانیان در ارتباط باشد.

هیات داوران چهارمین دوره جایزه شید را استفانی سینکلر، منوچهر دقتی، محمود کلاری، نیوشا توکلیان و علی آقاربیع تشکیل می‌دهند.

مهلت ارسال آثار به این جایزه مستقل عکاسی تا 20 دی ماه سال جاری است و نمایشگاه آثار برگزیده نیز از 27 دی‌ماه در گالری محسن به نمایش گذاشته می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه، مهلت ارسال آثار تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد و عکاسان علاقه‌مند باید آثار خود را از طریق فرمهای موجود در سایت aksonline.ir ارسال کنند.

همچنین در چهارمین دوره جایزه شید بخش غیر رقابتی ویژه تولیدات مالتی‌مدیا در حوزه مستند اجتماعی برگزار می‌شود.

این بخش در این دوره برگزیده یا برنده ندارد و تنها پس از دریافت آثار، مالتی‌مدیاهای منتخب به منظور نمایش در بخش نمایشگاهی و مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه شید معرفی می‌شوند.

جایزه شید (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است که توسط سایت عکس آنلاین (رسانه تخصصی عکاسی) برگزار می‌شود و هر سال به یک عکاس در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌گردد و هیات داوران هر ساله تنها یک عکاس را به عنوان برنده این جایزه معرفی می‌کند.

کد خبر 244520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز