همشهری آنلاین: سازمان دارالقرآن الکریم هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور را در بهمن‌ ماه امسال برگزار می‌کند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور بهمن‌ماه امسال با حضور اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی در تهران برگزار می‌شود.

در هشتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، از اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان‌های سراسر کشور که‌ حداقل 25 سال سابقه تدریس در زمینه‌های مختلف قرائت، حفظ، تجوید و مفاهیم داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

همچنین در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور، در کنار تجلیل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی، تعدادی از مؤسسات قرآنی برتر در کشور که فعالیت‌های قرآنی اثرگذاری داشته و سال‌های سال به فعالیت قرآنی پرداخته‌اند، معرفی و تجلیل می‌شوند.

تجلیل از حافظان کل قرآن که درجات تخصصی یک و دو حفظ را در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم دریافت کرده‌اند، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور است.

ستاد هشتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی از مهرماه در سازمان دارالقرآن الکریم آغاز به کار کرده که از وظایف و اهداف این ستاد، بررسی نفرات پیشنهادی از استان‌ها با معیارهای تعریف شده، بررسی فعالیت و عملکرد مؤسسات قرآنی برتر و برنامه‌‌ریزی به منظور تجلیل از حافظان کل قرآن (دارندگان رتبه‌های درجه یک و دو حفظ) عنوان شده است.

در هفتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور که سال گذشته به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، بیش از 35 نفر از اساتید و پیشکسوتان قرآنی و حافظان قرآن و مؤسسات قرآنی برتر تجلیل شدند.

کد خبر 243281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز