همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در بیانیه‌ای درگذشت مرحوم پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران را تسلیت گفت.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی انصاری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در پیامی درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

انا‌لله و انا الیه راجعون

درگذشت پدر علم ارتباطات ایران، پروفسور کاظم معتمدنژاد را که از چهره‌های فاخر علمی و دانشگاه‌های کشور بودند، به همراه دانش‌دوستان و علاقه‌مندان ایشان بویژه شاگردان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم استاد معتمدنژاد حدود نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات کرد و توانست علاوه بر بومی سازی دانش روزنامه‌نگاری و ترویج اخلاق حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی شاگردان برجسته و نخبگان زبده در این حوزه‌ها تربیت نماید.

بی‌شک روزنامه‌نگاران و جامعه علمی و رسانه‌ای کشور، شاخص‌ترین پیشکسوت و چهره آکادمیک خود را در پی این مصیبت از دست دادند.

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها که سال‌ها افتخار همکاری نزدیک علمی، آموزشی و پژوهشی با این استاد ارجمند داشته و چندین جلد کتاب و صدها مقاله به قلم ایشان منتشر ساخته و هم چنین 4 سمینار بررسی چالش‌های مطبوعات را از سال 1369 به دبیری این استاد برگزار کرده، وظیفه خود می‌داند ضمن تسلیت این مصیبت، یاد و نام پروفسور کاظم معتمدنژاد را گرامی دارد.

کد خبر 241352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز