دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برپایی نخستین نمایشگاه آثار هنری هنرمندان فنلاندی با سفر سفیر این کشور و گفت و گو با مدیر عامل خانه هنرمندان ایران در حالی کلید خورد که قرار است این نمایشگاه به عنوان نخستین پروژه مشترک دو کشور در بهمن ماه در محل خانه و در نگارخانه استاد ممیز برپا شود.

مدیران فرهنگی

به گزارش میراث خبر، نمایشگاه آثار هنرمندان ایران و فنلاند به عنوان نخستین پروژه مشترک دو کشور، بهمن ماه امسال در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

سفر اخیر سفیر فنلاند به ایران به منظور برپایی نمایشگاه به ثمر نشست. قرار است نخستین نمایشگاه آثار هنرمندان فنلاندی در خانه هنرمندان ایران در بهمن ماه سال جاری برپا شود.

با برپایی این نمایشگاه اولین گام برای تبادل فرهنگی و هنری برداشته می‌شود.

مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در این رابطه معتقد است: «دو کشور ایران و فنلاند در کنار مناسبات سیاسی نیازمند تعمیق ارتباطات فرهنگی و هنری خود هستند و برپایی این نمایشگاه نخستین گام در ایجاد ارتباطات فرهنگی و هنری است».

سفیر فنلاند نیز در سفر اخیر خود و حضور در محل خانه اظهار کرد که امیدوار است این برنامه که نخستین پروژه مشترک این دو کشور است موجب شود تا در آینده روابط فرهنگی گسترش یابد و تمامی رشته های هنری در این تبادل فرهنگی سهیم باشند.

نخستین نمایشگاه هنرمندان فنلاندی از 23 بهمن تا اول اسفند در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

کد خبر 240870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز