مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از نصب ۲۸ دستگاه از ۴۲ دستگاه جت فن مورد نیاز برای تهویه تونل امیرکبیر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پورهاشمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات پیش نیاز برای راه اندازی جت فن ها که شامل کابل کشی، نصب تابلوهای برق و تکمیل پست های تامین انرژی می باشد، به نحوی پیش رفته است که به سرعت می توان شاهد راه اندازی و آزمایش تاسیسات تهویه تونل بود.

وی با اعلام اتمام اقدامات مربوط به کابل کشی سیستم روشنایی در مسیر تونل امیرکبیر، از آماده بهره برداری شدن این تجهیزات ظرف 10 روز آینده خبر داد و گفت: با نصب تابلوهای ولتاژ متوسط و ولتاژ ضعیف برق در پست های برق تونل امیرکبیر، تمام تمهیدات لازم برای روشن ساختن تاسیسات تهویه و روشنایی چهارمین تونل ترافیکی شهر تهران انجام شده و هماهنگی های لازم با مسئولان اداره برق به منظور تامین انرژی لازم نیز در حال انجام است.

جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه اجرای روکش نهایی آسفالت و خط کشی مسیرهای ترافیکی، یکی از معدود اقدامات باقی مانده در پروژه احداث تونل امیرکبیر است، از اجرای این اقدامات طی روزهای آتی خبر داد.

وی با اشاره به جهت غرب به شرق تونل امیرکبیر به منظور هدایت ترافیک سه راه امین حضور و خیابان ری به مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، از ضرورت اصلاح هندسی خیابان ری در محدوده پرتال غربی تونل امیرکبیر خبرداد و گفت: طرح این اصلاح هندسی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حال تدقیق جزئیات است و به زودی آماده اجرا خواهد شد.

کد خبر 240767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز