همشهری آنلاین: با هدف رسیدن به محیط زیست پاک و عاری از مشکلات موجود و دستیابی به توسعه پایدار "سومین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست" ۵ آذرماه از سوی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و با مشارکت فرهنگسرای کار برگزار می‌شود.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگسرای کار با اعلام این مطلب افزود: به منظور تبیین نظرات اساتید دانشگاه و دستیابی به آخرین مطالعات و یافته های علمی در حوزه محیط زیست و منطبق بر محورهای علمی کنفرانس، مقالات متعددی در راستای محورهای علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده و فرهنگ و اخلاق محیط زیست از بخش های اصلی کنفرانس است که مورد استقبال اساتید و دانشجویان واقع شده است.

وی گفت: این کنفرانس تخصصی با محورهای ارزیابی و مدیریت محیط زیست، برنامه ریزی و آمایش سرزمین، آلودگی ها و تغییرات آب و هوائی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، سوانح اقتصاد، حقوق، آموزش، فرهنگ، اخلاق و سیاست محیط زیست دریائی، طراحی محیط زیست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه شنبه 5 آذر از ساعت 9 تا 17به تالار علامه امینی دانشگاه تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایتwww.epmut.com و یا Kar.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 239939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز