مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

گروه شهری: مدیر بهره‌برداری از مراکز مکانیزه معاینه فنی تهران با بیان اینکه یکی از مدارک اصلی ثبت نام طرح ترافیک سالانه برگه معاینه فنی خودروهاست، گفت: همزمان با آغاز ثبت نام طرح ترافیک سالانه مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی افزایش خواهد یافت.

 براین اساس به‌دلیل سهولت در امر اخذ برگه معاینه فنی، ساعات کار مراکز معاینه فنی نیز به‌مدت یک هفته افزایش می‌یابد.
بر این اساس مراکز بیهقی، آبشناسان و سراج از آغاز شروع ثبت نام طرح به‌مدت یک هفته از ساعت 7:30 الی 18خدمت‌رسانی خواهند کرد. همچنین 2مرکز آبشناسان و بیهقی در روز جمعه 8آذر‌ماه از ساعت 7:30الی 14آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

طاهریان همچنین خاطرنشان ساخت: اهمیت نقش خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی‌ بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به‌ویژه آنکه خبرنگاران این روزها بیشتر اوقات خود را صرف تهیه گزارش خصوصا در موضوع آلودگی هوا و راه‌های کاهش آن می‌کنند. از این‌رو مراکز معاینه فنی به‌منظور سهولت در اخذ برگه معاینه فنی برای این افراد تسهیلات ویژه‌ای را به این قشر اختصاص داده است.
بر این اساس خبرنگاران رسانه‌های گروهی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و یا کارت خبرنگاری معتبر از آغاز زمان ثبت نام طرح ترافیک به‌مدت یک هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعات 10الی 12در مرکز بیهقی و نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14الی 16در همان مرکز به‌صورت رایگان اقدام به اخذ معاینه فنی کنند.

وی بار دیگر با یادآوری این نکته که با نزدیکی به فصل زمستان و تشدید آلودگی هوا ایمنی خودروها اهمیتی دوچندان می‌یابد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود پلیس راهور با جدیت و تلاش بیشتر درخصوص خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام کند.

کد خبر 239864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز