چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم درباره آخرین وضعیت دانشگاه محمود احمدی‌نژاد، گفت: هنوز هیچ اقدامی برای دریافت مجوز فعالیت این دانشگاه انجام نشده است.

دکتر ابوالفضل حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در این زمینه بحث دو دانشگاه متفاوت مطرح است، اظهار کرد: در سال 89 مجوز دانشگاهی به عنوان دانشگاه ایرانیان در خارج از شهر تهران به صورت اصولی از سوی وزارت علوم داده شده بود، اما با توجه به اینکه پیگیری‌ در این زمینه انجام نشد، مجوز اصولی این دانشگاه نیز لغو شد.

وی افزود: این اواخر نیز بحث دانشگاه جامع بین‌المللی مطرح شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاسیس آن در داخل شهر تهران موافقت کرد، اما با توجه به اینکه باید اعضای هیات موسس و محل دایر شدن دانشگاه مورد تایید وزارت علوم قرار بگیرد، این دانشگاه هنوز نتوانسته است مجوز دریافت کند.

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم درباره فعالیت این دانشگاه از طریق سایت و اطلاعیه‌های پذیرش دانشجو، گفت: هیچ اشکالی ندارد و این دانشگاه می‌تواند این گونه فعالیت‌ها را انجام دهد، اما حتی اگر دانشجویی هم پذیرش کنند، فارغ‌التحصیلانش مورد تایید ما نیستند.

حسنی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه اقدام و مراجعه‌ای از سوی مسئولان این دانشگاه برای دریافت مجوز از وزارت علوم صورت نگرفته است، تصریح کرد: فکر می‌کنم به هر حال مسئولان دانشگاه برای پیگیری موضوع به وزارت علوم مراجعه می‌کنند.

گفته‌های حسنی در حالیست که در سایت دانشگاه جامع بین‌المللی منتسب به محمود احمدی‌نژاد اعلام شده بود که تمامی مشکلات فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تا پایان آبان ماه حل خواهد شد.

کد خبر 239477
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز