همشهری آنلاین: کتاب «سیاست گذاری در سینمای ایران» نوشته معصومه تقی‌‌زدگان عنوان برگزیده بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی را به دست آورد.

کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری خراسان رضوی؛ صبح سه‌شنبه 28 آبان‌ماه، مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی‌ در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار شد و کتاب «سیاست گذاری در سینمای ایران» نوشته معصومه تقی‌زادگان عنوان برگزیده را به دست آورد.‌

«سیاست‌گذاری در سینمای ایران» توسط حوزه هنری خراسان رضوی منتشر شده و در آن چگونگی شکل‌گیری عوامل سازنده فیلم در ایران از سال 1327 تا پایان دهه 70 مورد بررسی قرار گرفته است.

در این دوره، 406 عنوان کتاب به دبیرخانه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی ارسال شده بود و توجه به نیازهای کشور، تسلط مولف بر موضوع کتاب‌، بدیع بودن موضوع، انسجام مطالب‌، کاربردی بودن موضوع و توجه به منابع و همچنین توجه به نگارش جزو شاخص‌های انتخاب آثار بود.

کتاب «سیاست‌گذاری در سینمای ایران» در گروه علوم انسانی و اجتماعی به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شد.

اختتامیه بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی همزمان با بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب و با حضور سید‌عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد.

کد خبر 239429
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز