همشهری آنلاین: کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ که روز جمعه ۲۴ أبان عرضه شد از برخی مشکلات فنی آن شکایت کرده‌اند. شرکت سونی نیز در بیانیه‌ای ضمن تاًیید این مشکلات راه‌حلی برای آن ارائه کرده‌است.

playstation

به گزارش بی‌بی‌سی، تعدادی از کاربران می‌گویند یک چراغ آبی برروی بدنه کنسول شروع به چشمک زدن می‌کند و برروی عملکرد آن تاثیر می‌گذارد. شرکت سونی می‌گوید این مشکل که ۰.۴ درصد از کنسول‌ها را تحت تاثیر قرار داده به عواملی مختلفی از جمله مشکل تغذیه برق، شل بدون محل اتصال هارددیسک و عدم پشتیبانی کنسول از نوع تلویزیون بستگی دارد.

بسیاری از کاربران که مشکلات خود را در تالارهای گفتگوی سونی اعلام کرده‌اند می‌گویند بعد از چشمک زدن این چراغ هیچ تصویر یا صدایی پخش نمی‌شود. سونی می‌گوید نگه‌داشتن دکمه خاموش دستگاه برای هفت ثانیه می‌تواند این مشکل را رفع کند. همچنین کاربران باید محل اتصال هارددیسک به دستگاه را چک کنند و از اتصال کامل آن اطمینان حاصل کنند.

این شرکت که با مشکلات مالی متعدد روبرو است امید دارد عرضه این کنسول به فروش بخش محصولات الکترونیکی مصرفیش کمک کند. سونی اعلام کرده که این میزان خرابی در اولین عرضه یک محصول قابل قبول است و به دقت وضعیت را بررسی می‌کند تا در مدل‌های آینده این مشکل را رفع کند.

کد خبر 239319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز