همشهری آنلاین: شرکت سونی طی ابتکاری جالب دستگاه‌های پخش موسیقی ضد آب خود را که در درون بطری‌های آب بسته‌بندی شده‌اند، از طریق دستگاه‌های خودکار فروش درون استخرها و ورزشگاه‌ةایی در نیوزیلند به فروش می‌رساند.

براساس گزارش ایندیپندنت، شرکت سونی در تلاش برای شگفت‌زده کردن ورزشکارانی که روزانه به ورزشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و ترغیب آنها به گوش سپردن به موسیقی در حین انجام هر نوع ورزشی، خلاقیتی جالب را به منظور افزایش فروش و تبلیغ کیفیت محصول جدید خود به‌کار گرفته‌است.

این شرکت برای اثبات ضد‌آب بودن واکمن‌های جدید سری W خود در نیوزیلند از بطری‌هایی پراز آب برای بسته‌بندی این دستگاه‌ها استفاده کرده‌است.

باوجود اینکه این محصول سونی سال گذشته در نمایشگاه CES رونمایی شد، سونی تصمیم گرفت با کمک گرفتن از شرکتی تبلیغاتی میزان فروش خود را در نیوزیلند افزایش داده و از رقیب سرسخت خود،‌ آی‌پاد شافل سبقت بگیرد.

این شرکت هدف تبلیغات جدید خود را ترغیب به گوش دادن به موسیقی درهنگام شنا قرار داده‌است و معتقد است گوش دادن به موسیقی حین شنا به اندازه شنیدن موسیقی در هنگام انجام دیگر ورزش‌های غیرآبی بسیار ضروری است.

شرکت سونی همچنین برای تبلیغ بیشتر این بطری‌های آب حاوی واکمن، دستگاه‌های فروش خودکاری را که معمولا برای فروش انواع نوشیدنی از آنها استفاده می‌شود، در استخرها و ورزشگاه‌های نیوزیلند توزیع کرده‌است تا علاقمندان بتوانند واکمن‌های خود را از طریق این دستگاه‌ها خریداری کنند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵