همشهری آنلاین: محسن مسلمان هافبک ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن با تایید پیشنهاد از سوی استقلال گفت که دلش می‌خواهد به پرسپولیس برود.

محسن مسلمان

به گزارش ایسنا، محسن مسلمان بعد از پیروزی سه بر صفر تیم ملی فوتبال زیر 22 ایران برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران بیان کرد: همه بازیکنان ما جزو بهترین‌های تیمشان در لیگ برتر هستند. امیدوارم بتوانیم در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کنیم. معتقدم حداقل 10 بازیکن از تیم ما می‌تواند در برزیل حضور داشته باشد. نفراتمان واقعا عالی هستند.

وی با بیان اینکه بازی‌های دوستانه تیم ملی در حد دیدار با تیم‌های لیگ برتری است، خاطرنشان کرد: قرار است در فاصله 10 روز مانده به بازی‌های آسیایی با کره در جزیره کیش بازی دوستانه داشته باشیم اما معتقدم باید تعداد بازی‌هایمان بیشتر از این باشد. از طرفی هم به همکاری فدراسیون فوتبال نیازمندیم چون بازی‌های ما در بین بازی‌های لیگ قرار دارد و ممکن است باشگاه‌ها بازیکنانشان را به تیم ملی ندهند.

مسلمان همچنین درباره حضور کفاشیان در بازی دوستانه تیم ملی امید و گسترش فولاد افزود: بازیکنان ما انگیزه خوبی کسب کرده‌اند اما معتقدم مثل تیم ملی بزرگسالان به تیم امید توجه نمی‌شود. با این حال بازیکنانمان با همه این نداری‌ها می‌سازند. حتی عی منصوریان هزینه‌های تیم را از جیب شخصی خود پرداخت می‌کند که فکر نمی‌کنم هیچ جای دنیا این گونه باشد. او واقعا برای ما پدری کرده است.

بازیکن ذوب‌آهن که این روزها بحث پیوستنش به پرسپولیس داغ است، درباره مذاکره‌اش با این باشگاه و همچنین شایعه رفتنش به استقلال توضیح داد: وضعیتم با پرسپولیس در یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود. من در جریان ریز موضوعات نیستم و با توجه به اینکه بازیکن ذوب‌آهن هستم، باشگاه در حال پیگیری است. در مورد استقلال هم باید بگویم آنها با من صحبت کردند اما خودم از اول هم دوست داشتم به پرسپولیس بروم.

کد خبر 238890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز