شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسعود دلخواه از آغاز اجرای نمایش «زندگی انسان» از اوایل دی‌ماه در تالار مولوی خبر داد و گفت: طی مذاکرات انجام‌شده قرار است این نمایش در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر حضور یابد که این امر منوط به انجام تعمیرات و اجرا در تالار مولوی است.

مرکز نمایش

به گزارش فارس، مسعود دلخواه کارگردان تئاتر که این روزها مشغول آماده‌سازی نمایش «زندگی انسان» برای اجرا در تالار مولوی است، اظهارداشت: تمرینات «زندگی انسان» نوشته آندره یوف با جدیت در حال انجام است اما ما منتظر انجام تعمیرات تالار مولوی برای اجرایمان هستیم.

از سوی مدیریت تالار امید داده شده که تعمیرات به زودی آغاز خواهد شد و ظرف مدت یک ماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: اواخر آذر ماه و اوایل دی‌ماه این نمایش در صورت انجام تعمیرات در تالار مولوی به صحنه خواهد رفت اما تمام اینها منوط به انجام تعمیرات است.

دلخواه از اجرای نمایش «زندگی انسان» در بخش مرور سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبرداد و گفت: طی مذاکراتی که صورت گرفته قرار است این نمایش در بخش مرور جشنواره فجر حضور داشته باشد اما این امر منوط به اجرای عمومی این اثر در تالار مولوی است که انشاء الله با بازگشایی این مجموعه ما می‌توانیم در بخش مرور شرکت کنیم، امیدوارم با آغاز اجرای این نمایش رونق بار دیگر به تالار مولوی بازگردد.

در این نمایش حمیدرضا هدایتی، زهرا فتحی، بیژن زرین، افسون دلخواه، راحیل روحانی‌زاده، بابک قادری، محمد مهدی شاهی، مریم قربانی مجید اصغری و حدود 18 بازیگر دیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بامداد افشار آهنگساز، فاطمه زعفرانی طراح صحنه و لباس و راحله شمس‌آبادی دستیار کارگردان این اثر هستند.

مرتضی اسماعیل کاشی نیز به عنوان مشاور و جانشین کارگردان نمایش زندگی انسان را همراهی می‌کند.

پیش از این مسعود دلخواه نمایش «ارخش» را پس از حضور در جشنواره تئاتر فجر،‌ در تالار چهارسو تئاتر شهر با حضور هنرجویان مدرسه تئاتر سه نقطه اجرا کرده بود.

کد خبر 238851
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز