شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اجرای نمایش «غلام‌حسین» به کارگردانی «مهدی رمضانی» تمدید شد.

نمایش

به گزارش فارس، نمایش «غلام‌حسین» به کارگردانی مهدی رمضانی به مدت 7شب در فرهنگسرای شهریار به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار به اجرا رفت که با توجه به استقبال خوب مخاطبان، اجرای آن به مدت 10 شب دیگر تمدید شد.

در این نمایش که راوی ماجرایی حقیقی است، بازیگرانی همچون مینا فرهنگ، میلاد آزاد، مصطفی شاداب‌فر، داریوش پاک نیا، علیرضا ابراهیمی، کورش شاداب فر نقش آفرینی می‌کنند.

از جمله عوامل این نمایش می‌توان به اجرای موسیقی متن و همسرایی: محمدرضا مهربان، نی:شهرام رامین، دف نوازان:مبینا داوودی،‌ رویا رهگذر، مینا مهربان، ‌دمام:مرتضی شاداب‌فر،‌ دستیار کارگردان:مینا فرهنگ، منشی صحنه:مریم فرهنگ اشاره کرد.

در این نمایش که متن آن به صورت کارگاهی نوشته شده و در نهایت بازنویس نهایی را مهدی رمضانی انجام داد شاهد حکایت از دل شکسته خواهری هستیم که سالهاست به دنبال سلامت جسمی برادر معلول خودش در سقاخانه محل می‌گرید.

او که سختی‌های زیادی کشیده دیگر توان تحمل این درد را ندارد.

محوریت اصلی این نمایش بر سر غلامحسین که فرزند معلول ذهنی است می‌گذرد اما پیش برنده نمایش به عهده خواهرش است و در نهایت داستان شفا گرفتن غلام‌حسین برای مخاطب بازگو می‌شود.

کد خبر 239710
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز