همشهری آنلاین: تالار وحدت میزبان نمایش "سقوط از ارتفاع پست" با موضوع انقلاب مردم بحرین می‌شود.

عکاسی

به گزارش مهر، در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تالار وحدت میزبان نمایشی خواهد بود که در آن مبارزات شیعیان مظلوم بحرین علیه حاکمان مستبدشان به تصویر کشیده خواهد شد.

اسماعیل کوشا تهیه‌کننده‌ نمایش "سقوط از ارتفاع پست" با اعلام این خبر افزود: این نمایش که با رویکرد بیداری اسلامی و بالاخص قیام مردم بحرین تهیه شده، گوشه‌ای از جنایات حاکمان دیکتاتور بحرین را نشان داده و قضاوت در مورد آن را بر عهده‌ مخاطبین می‌گذارد.

وی گفت: بازیگران مطرح عرصه‌ تئاتر کشور همچون انوشیروان ارجمند، شهرام عبدلی، جلیل فرجاد، حمید ابراهیمی، رزیتا غفاری و رامین سیار دشتی در این کار به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین یکی از ویژگی‌های برجسته‌ این کار جلوه‌های ویژه‌ میدانی آن است که در نوع خود بی‌نظیر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: آخرین روزهای حکومت دیکتاتور بحرین (شهرام عبدلی) است. مقاومت مردم به رهبری شیخ قاسم (انوشیروان ارجمند) در حال نتیجه دادن است.

مردم با شعار "هیهات من الذله" به سمت کاخ در حرکت هستند، که انفجاری در نزدیکی کاخ ماجرا را تغییر می‌دهد.

این نمایش از ساخته‌های سازمان هنری رسانه‌ای "اوج" توسط کامبیز اسدی نوشته و کارگردانی شده است و علاقمندان می‌توانند جهت تماشای آن از 25 تا 28 آبان‌ماه ساعت 19 به تالار وحدت به نشانی خیابان حافظ، بعد از تقاطع انقلاب، خیابان استاد شهریار مراجعه کنند.

مخاطبان این نمایش برای تهیه‌ بلیت اینترنتی باید از پایگاه تیوال به نشانی www.tiwall.com استفاده کنند.

کد خبر 238622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز