جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

پیرو درج مطلبی با عنوان «گزارش فروش خودروهای مگان اجلاس سران تا پایان آبان ماه» در صفحه ۴همشهری دوشنبه ۲۰آبان‌ماه جاری روابط عمومی شرکت پارس‌خودرو با ارسال توضیحاتی خواستار درج آن شده است.

در این توضیحات آمده است، پیش از این شرکت گزارش کامل همراه با مستندات مربوطه در مورد نحوه واگذاری خودروهای استفاده شده در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را از طریق مزایده عمومی منتشر کرده است که براساس آن خودروهای استفاده شده شرکت پارس خودرو در این اجلاس طی 2مرحله با روش قانونی مزایده و مبتنی بر قیمت پایه کارشناسی شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری واگذار شده است.

خودروهای مگان با قیمت 44تا 51میلیون و 600هزار تومان در مزایده اول و 50میلیون و 180هزار تا 60میلیون و 280هزار تومان در مزایده دوم واگذار شده که همه مستندات آن موجود است. در بخش دیگری از این توضیحات آمده است، در زمان برگزاری مزایده قیمت کارخانه‌ای خودروی‌مگان صفر کیلومتر 44میلیون و 600هزار تومان بوده که خودروهای واگذار شده از طریق مزایده مذکور به‌دلیل بالاتر بودن قیمت بازار، بیش از قیمت کارخانه مورد کارشناسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

همچنین در برگزاری این مزایده اصل رقابت کاملا مشهود بوده و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی نیز از فرایند انجام آن مطلع بوده و بعضا در جلسات مربوطه نیز حضور داشته‌اند و تمامی مقررات و تشریفات مرتبط با این موضوع در حد اعلا رعایت شده است. حتی در زمان برگزاری این مزایده برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌احتمالی طی بخشنامه‌ای، حضور کارکنان پارس‌خودرو و خانواده‌های آنها در مزایده مذکور ممنوع اعلام شد.

کد خبر 238744
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز