همشهری آنلاین: یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان (اهدای کتاب به مدارس تهران با انتخاب مدیران آموزشگاه‌ها) از ۳ تا ۹ آذر ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار می‌شود همچون سال‌های گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می‌یابد که می‌توانند در خلال بازدید از نمایشگاه نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.

همچنین امکان خرید آزاد از نمایشگاه با تخفیف ویژه از نمایشگاه یاد یار مهربان فراهم شده است. کلیه شهروندان و مدیران مدارس می‌توانند کتب مورد نیاز خود را با 25 درصد تخفیف ویژه تهیه کنند. متقاضیان خرید آزاد از نمایشگاه جهت دریافت کارت خرید آزاد باید به باجه‌های نقدی مستقر در سامانه رایانه‌ای صدور فاکتور مراجعه و به مبلغ مورد نظر خود کارت مخصوص دریافت کنند. جزئیات بیشتر درباره نحوه خرید آزاد از این نمایشگاه به زودی اعلام خواهد شد.

نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذر ماه از ساعت 8:30 صبح تا 16 در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)،‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

کد خبر 238344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز