همشهری آنلاین: بیش از ۴۳۰ ناشر با بیش از ۱۹ هزار عنوان کتاب برای حضور در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام آمادگی کرده‌اند که کار کارشناسی کتب ارسالی به دبیرخانه نمایشگاه به پایان می‌رسد.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، آمار ناشران ثبت نامی و همچنین کتب عرضه شده برای این نمایشگاه حاکی از این است که آمار ناشران و همچنین کتب این نمایشگاه با وجود کاهش 15 درصدی تیراژ و تولید کتاب در کشور هیچ کاهشی را نداشته و استقبال ناشران از این نمایشگاه همانند سال گذشته اما با کیفیت‌تر است.

یک نکته قابل توجه در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان این است که بسیاری از ناشران بزرگ که در سال گذشته در حضور نداشتند امسال کتاب های خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

بر اساس اعلام مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب‌ها در حال حاضر در مرحله کارشناسی است و این کار در مرحله پایانی قرار دارد و به زودی لیست کتاب ها و ناشرین بر روی سایت نمایشگاه به آدرس yym.ir  قرار می‌گیرد.

نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذر ماه از ساعت 8  الی 16 در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)،‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

کد خبر 239166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز