در نخستین نشست مشترک معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با فراکسیون زنان مجلس دلایل اجرایی نشدن برخی از قوانین در حوزه زنان مطرح شد.

مولاوردی

در این جلسه اعضای فراکسیون زنان با طرح اولویت‌ها و دغدغه‌های خود درخصوص بیمه زنان خانه‌دار، ماده 230برنامه پنجم توسعه، ماده 227(تدوین سند امنیت زنان و کودکان)، افزایش مرخصی زایمان و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده خواستار اجرایی شدن قوانین مربوط به زنان و خانواده در دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری شدند و مطرح کردند که تحقق برنامه پنجم توسعه تنها با تعاملات مجلس و دولت امکان‌پذیر است. شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این جلسه گفت:

از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در معاونت امور زنان تعامل با مجلس است و مواردی که به‌صورت قانون درآمده را پیگیری می‌کنیم تا اجرایی شود و دلایل اجرایی‌نشدن آنها را نیز بررسی می‌کنیم. در ادامه این جلسه مولاوردی گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در معاونت امور زنان و خانواده تعامل و همفکری با مجلس به‌ویژه فراکسیون زنان است و مواردی که به‌صورت قانون درآمده را پیگیری می‌کنیم تا اجرایی شود و دلایل اجرایی نشدن آنها را نیز بررسی خواهیم کرد.

کد خبر 237924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز