همشهری آنلاین: مراسم تشییع سردار جمالی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

حسین سلامی

به گزارش ایسنا، سردار "حسین سلامی" در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)، با بیان این‌که شهید "محمد جمالی" سند زنده افتخار دیار کریمان است، اظهار کرد: این شهید سند زیبای غیرت، وفاداری و همدلی سرزمینی بزرگ در وفاداری به حریم آل پیامبر (ص) است.

وی ادامه داد: شهید جمالی در دفاع از حریم ولایت و قافله‌سالار امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) در عرصه نبرد با استکبار جهانی، صهیونیسم و فریب‌خوردگان سلفی، تکفیری و وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که تحریم های اقتصادی هیچ تاثیری بر ملت ایران نگذاشته و نخواهد گذاشت اظهار کرد: بن‌بست‌ها در مسیر توسعه استراتژی دشمنان ما زیاد شده است و آنها مجبور می‌شوند به اراده نهفته در ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان تن دهند و فصل مداخلات نظامی در کشورهای اسلامی از سوی مستکبرین دیگر به پایان رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های شهید جمالی و دیگر شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: برای ما ایثار، شهادت، فداکاری و صداقت ارزش است، اما برای غرب فردگرایی و ترویج مفاهیم غیراخلاقی با عنوان آزادی، ارزش است.

وی ادامه داد: پاسداری گزینش الهی است و هرکسی که وارد این حریم می‌شود، وارد یک گزینش الهی شده است.

سلامی با بیان این‌که شهیدجمالی نمونه بارزی از ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی های استکبار است خاطر نشان کرد: ملت ایران می‌تواند با استمرار این مقاومت شایسته و ستایش‌برانگیز به یک مصونیت،‌ اعتبار و افتخار ابدی دست یابد و این مسیر را ملت ما انتخاب کرده است.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار "محمد جمالی جانباز" با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان و مسئولان استان کرمان صبح امروز در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

کد خبر 237721
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز