گروه شهری: سامانه ۱۳۷ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری تاکنون دریافت کننده ۱۹ میلیون تماس بوده‌است.

شهر مناطق

همین تعداد تماس شهروندان نیز مبنای نظرسنجی‌ای شده که براساس آن شهرداری تهران طی سال‌های اخیر موفق به کسب 60درصد اعتماد مردم شده‌است. با این همه مدیریت شهری در تلاش است تا ظرف یک دوره 4ساله و با اجرای برنامه سنجش سلامت اداری در شهرداری تهران بتواند میزان رضایت شهروندان را به 80درصد افزایش دهد.

به گفته ناصر امانی، قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران، این نظرسنجی براساس شکایات و انتقادات و همچنین درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه‌های 137و 1888و میزان تحقق آن به‌دست آمده است.بنابراین گزارش، در چند سال گذشته 2میلیون نفر با سامانه 1888تماس داشتند و پیشنهادها و انتقادات خود را مطرح کردند و همچنین 19میلیون بار زنگ سامانه 137به صدا درآمده است و شهروندان نظرات خود را مطرح کردند.با درنظر گرفتن اینکه 750خدمت از سوی شهرداری به شهروندان ارائه می‌شود، قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران گفت:

بیشتر شهروندان از انجام اقدامات و فعالیت‌های شهرداری ابراز رضایت دارند و قطعا هرچه جلوتر می‌رویم کسب این نمرات برتر دشوارتر خواهد شد. ناصر امانی با اشاره به اینکه از 19میلیون بار تماسی که با سامانه 137گرفته شده تنها برای 10میلیون بار آن دستور اداری صادر شده و بقیه آن نامرتبط با وظایف شهرداری تهران بوده است. اظهار داشت: هم‌اکنون روزانه 9هزار بار با سامانه 137تماس گرفته می‌شود و از مجموع تماس‌هایی که با این سامانه در رابطه با حوزه‌های مختلف خدمات شهرداری گرفته شده 75درصد خواست‌های شهروندان محقق شده است.

کد خبر 237656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز