همشهری آنلاین: کارگاه آموزشی یک روزه نرم افزار پردازش عکس "لایت روم" از سوی مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، پس از برگزاری دوره های آموزش عکاسی و فتوشاپ و بنا به درخواست علاقمندان برای برگزاری کارگاه آموزشی لایت روم، مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران این امکان را فراهم آورده تا دانش آموختگان این حوزه بتوانند ضمن آشنایی و آموزش کاربردی این نرم افزار، امکان سازماندهی و مدیریت عکس ها و همچنین اصلاح و ارایه مطلوب عکس را فرا بگیرند.

ستاره میلادی که تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده دارد، ضمن ارایه مقدمه‏ ای درباره این نرم افزار و توانایی های آن به بررسی library و چگونگی مدیریت فایلها و همچنین آماده سازی تصاویر برای چاپ و خروجی فایلها، چگونگی ذخیره سازی و ساخت catalog، فواید ساخت فایل virtual می‌پردازد.

همچنین در این کارگاه آموزشی چگونگی ایجاد آلبوم و بررسی زبانه پرینت برای خروجی گرفتن تصاویر پرداخته می‌شود.

این کارگاه در روز پنجشنبه 16 آبان ماه از ساعت 14 لغایت 19 به مدت 5 ساعت برگزار خواهد شد.

در پایان این کارگاه مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطاء می‌کند.

مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران پیش از این نیز کارگاه های عکاسی پرتره، پست مدرنیسم، HDR، عکاسی مطبوعات، رویکردهای نو در عکاسی معاصر، خلاقیت در عکاسی، نورپردازی و کاربری دوربین های دیجیتال را برگزار کرده است.

علاقمندان برای اطلاع از برگزاری کارگاه های آموزشی این مرکز می‌توانند به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره 6-88665525 تماس بگیرند.

کد خبر 237368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز