چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

گروه اقتصادی - علی ابراهیمی: سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: درخواست برخی خوشه‌های صنعتی استانی لبنیات برای عرضه فرآورده‌های لبنی ارزان قیمت در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در ستاد تنظیم بازار مطرح شد و پس از تصویب در این ستاد، تقسیم کار لازم برای اجرایی شدن آن صورت گرفته که در حال طی مراحل نهایی است.

لبنیات

علی‌اکبر پورکاوه تصریح کرد: این موضوع به دفتر توسعه بازار کالا، خدمات و نظارت بر استانداردهای مصرف به‌عنوان دستگاه تخصصی توسعه غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار ارجاع و مقرر شده تا در نشست هفته آینده با تولید‌کنندگان استانی، عرضه لبنیات ارزان‌قیمت استانی در این مراکز آغاز شود. وی افزود: همچنین مقررشده تا دفتر مذکور، واگذاری غرفه‌های عرضه لبنیات ارزان قیمت استانی به خوشه‌های صنعتی استانی را به‌صورت ویژه مدیریت کند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: از این پس وزارت جهادکشاورزی متولی تنظیم و مدیریت بازار میوه و مرکبات خواهد بود. وی همچنین از برگزاری جلسه کارگروه ذخیره‌سازی‌ کالاهای اساسی خبرداد و گفت: هم‌اکنون ذخیره کالاهای اساسی بیش از 90روز و به‌صورت گردشی است و کارگروه ذخیره‌سازی‌ کالاهای اساسی نیز همین ذخایر را مدیریت خواهد کرد.

کد خبر 237034
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز