همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کاهش حدود ۲۰ میلیارد تومانی بودجه مرزبانی در سال ۹۲ خبر داد و گفت: امسال بودجه مصوب مرزبانی بالای ۸۰ میلیارد تومان است.

حسین ذوالفقاری

سردار حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بودجه مصوب مرزبانی در سال 92 گفت: بودجه امسال مرزبانی با کاهشی حدود 20 میلیارد تومانی نسبت به سال‌گذشته کمی بیشتر از 80 میلیارد تومان است که تاکنون پرداخت نشده است.

وی با اشاره به پرداخت تنها 25 درصد از بودجه مصوب سال 91 مرزبانی افزود: سال‌گذشته بودجه مرزبانی 102 میلیارد تومان بود که در مجموع تنها 25 میلیارد تومان پرداخت شد و مابقی آن به مرزبانی اختصاص نیافت.

وی درباره روند پرداخت بودجه 80 میلیارد تومانی مرزبانی در سال‌جاری نیز به ایسنا گفت: پرداخت بودجه در حال حاضر مسیر اداری خود را طی می‌کند که متاسفانه این مسیر آن قدر طولانی است که از زمانی که پرداخت آن اعلام می‌شود تا زمانی که به دست ما برسد چیزی حدود یک و نیم ماه طول می‌کشد.

ذوالفقاری اراده دولت و مجلس را برای حل مشکلات مرز مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در ایمن‌سازی بیش از پیش مرزها و ارتقای آن به وظیفه خود عمل کنیم که این امر با اختصاص امکانات بیشتر میسر خواهد شد.

‌پیش از این نیز سردار احمدگراوند جانشین فرمانده مرزبانی ناجا دراظهاراتی صریح از دولت خواسته بود تا به مرز توجه کرده و ضمن افزایش اعتبارات نسبت به پرداخت آن نیز اقدام کند.

کد خبر 236642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز