همشهری آنلاین: پیکرهای پاک شهدای مرزبانی سیستان و بلوچستان امروز بعد از ظهر با شکوه فراوان بر دستان مردم شهیدپرور زاهدان تشییـع شد.

تشییع

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ در این مراسم که از مقابل مسجد جامع زاهدان تا مصلای قدس این شهر برگزار شد، شرکت کنندگان درحالی که پیکر شهدا را تشییع می کردند با سردادن شعارهای "این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست ، مرگ بر تروریست های بیگانه ، قاچاقچی مسلح اعدام باید گردد و هیهات من الذله " خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل تروریستی وابسته به بیگانه در استان شدند.

در این مراسم پس از ادای احترام به مقام شهدا ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان این اقدامات تروریستی را که ناجوانمردانه در آن جمعی از پرسنل هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیدند ناشی از خوی ددمنشی استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی وعناصر گمراه و جیره خوار داخلی وابسته به آنان دانست.

آیت الله سلیمانی با محکوم کردن و مذموم داشتن این گونه اقدامات تروریستی افزود: اگر برخی عناصر مزدور و جیره خوار بر اساس نقشه های استکبار قصد ناامنی در سیستان و بلوچستان دارند ، بدانند که اگر این منطقه ناامن شود هیچ کس در جزیره امن قرار نخواهد گرفت.

وی هنچنین با تاکید بر هوشیاری مردم شیعه و سنی استان برای آگاهی در برابر اقدامات جیره خوار استکبار از آنان خواست تا در راستای اهداف نظام و خنثی کردن توطئه های تفرقه انگیز دشمنان نظام اسلامی در آستانه ایام تاسوعا و عاشورا ، صبوری و وحدت همدلی خود را همان گونه که در انتخابات اخیر نشان دادند حفظ کنند.

آیت الله سلیمانی همچنین از صاحبان تریبون و علمای شیعه و سنی خواست این جریانات و اقدامات جیره خواران استکبار که قصد ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی ایران اسلامی را دارند ، آگاه سازند.

در پایان پیکر پاک این شهدا برای خاک سپاری با پرواز اختصاصی از فرودگاه زاهدان به محل زادگاه ایشان منتقل شدند.

کد خبر 236549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز