دستور توقف ساخت مسکن مهر جدید از سوی وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اتمام واحدهای نیمه‌تمام در شرایطی صادر شده است که به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دولت تا ۳ سال دیگر درگیر ساخت مسکن مهر خواهد بود.

محسن نریمان با اشاره به اتمام ساخت 120هزار واحد مسکن مهر در روزهای اخیر گفت:اتمام سایر پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر به شرایط پروژه‌ها بستگی دارد. برخی از پروژه‌ها در آخرین روزهای عمر دولت قبلی آغاز شد و برخی در سال 91.ساخت بعضی از پروژه‌ها 3 سال زمان می‌برد.

بااین‌حال تا 3 هفته آینده 20هزار واحد مسکن مهر 18شهر جدید را برای افتتاح آماده کرده‌ایم. وی با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن نیز حدود 100هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح کرده است، اظهار کرد: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این تعداد واحد مسکونی به‌تدریج در هفته‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در این شرایط به‌نظر می‌رسد دولت یازدهم تا سال آخر فعالیت خود همچنان با مسکن مهر سر و کار داشته باشد. طرحی که توسط دولت قبل آغاز شده است و دولت یازدهم نسبت به آثار زیانبار تورمی آن برای اقتصاد انتقاد دارد تا 3 سال دیگر همچنان گریبان وزارت راه و شهرسازی را می‌گیرد. عباس آخوندی بارها تأکید کرده است که این شیوه مسکن‌سازی‌ برای مردم و دولت دردسرساز است.

کد خبر 236403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز