شهروندان: معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی تا زمانی که جان در بدن دارند هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد و آن را فریاد می‌زنند.

محمد جعفر اسدی

به گزارش تسنیم، سردار محمد جعفر اسدی در چهارمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی در زاهدان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار، مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار کرد: فلسفه شهادت در مکتب انسان‌ساز اسلام بسیار ژرف و شورانگیز است، شهادت تنها یک واژه نیست بلکه در معنای واقعی کلمه یک فرهنگ است.

وی افزود: ملتی که شهادت را برای خود فوز می‌داند و می‌رود دنبال شهادت، این را نمی‌شود با توپ و تانک جوابش را داد.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: وقتی عمل صالح باشد همیشه شهیدی و همیشه آماده رفتن، آنگاه نسبت به آخرت نه اکراه بلکه اشتیاق خواهی داشت.

اسدی تصریح کرد: شهدای ما فداکارانه تمام هستی خود را تقدیم اسلام کردند اگر امثال شهدای وحدت همراه حضرت علی (ع) بودند، جانانه تا پای جان از دستورات حضرت امیرالمومنین(ع) اطاعات می‌کردند.

وی عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «و سقاهم ربهم شراباً طهورا» گاهی اوقات بین ساقی و نوشنده واسطه‌هایی هست اما در این آیه شریفه خداوند متعال بدون هیچ واسطه‌ای ساقی است و اولیای خداوند و شهدا نوشنده شراب طهور بهشتی هستند که مستقیما توسط خداوند به آنها داده می‌شود.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهادت انتخاب است که به حیات طیبه منجر می‌شود و شهدا، ایثارگران و جانبازان با شناخت و معرفتی که دارند یک روز آخرت را با تمام این دنیا معامله نمی‌کنند.

اسدی متذکر شد: ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی تا زمانی که جان در بدن دارند هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد و آن را فریاد می‌زنند.

وی گفت: امروز تنها راه ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی برای حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی و شکست ابرقدرت‌های استکباری، اطاعت کامل از ولایت فقیه است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح افزود: افرادی که تلاش می‌کنند تا شعار مرگ بر آمریکا حذف شود در واقع تلاش آنها برای ورود شیطان به دل‌ها است.

اسدی بیان کرد: جاری شدن این شعار بر زبان مردم ایران به منزله « اعوذ بالله من‌الشیطان الرجیم» است همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمود« آمریکا شیطان بزرگ است».

کد خبر 236152
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز