چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تجارت دنیای امروز را جریان‌های اطلاعاتی هدایت می‌کنند که با سرعت نور از طریق اینترنت و تلفن‌های همراه جا به جا می‌شوند.

کتاب بی‌نظمی در بازاریابی

جهان نسبت به هر زمانی بیشتر از بیش به هم وابسته شده است.

رهبران کسب و کارها نیازمند دیدگاه جدیدی درباره‌ دنیا و چارچوب جدیدی برای اداره‌اش هستند. آن‌ها باید امور را در دورانی با آشفتگی‌های بیشتر اداره کنند، از این رو نیازمند نظامی برای تصمیم‌گیری بهتر هستند.

کتاب بی‌نظمی در بازاریابی با تعریف نظام مدیریت بی نظمی، توضیح و شرح رفتارهای راهبردی جدید، ارائه نقشه راهنمای جامع که نشان می‌دهد شرکت‌ها چگونه قادر خواهند شد در دوران آشفتگی، راهبردهای بازاریابی و فروش خود را قوت ببخشند، برای مدیریت دوران آشفتگی نوشته شده است تا به این وسیله جریان‌های نا معین و پیش‌بینی ناپذیر عصر جدید و عصر آشفتگی را با موفقیت هدایت کنند.

کتاب بی‌نظمی در بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر- جان کسلیون ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده - دکتر شهناز نایب‌زاده در 232 صفحه و به قیمت 7500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 235609
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز