یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: امروز نقش مصرف‌کنندگان در دنیایی با هزاران برند کوچک و بزرگ اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

طراحی هویت برند

شرکت‌ها در جستجوی روش‌هایی هستند که تا با مشتریان خود ارتباط حسی نزدیک‌تری برقرار کنند، بی‌همتا و غیرقابل جانشین گردند و روابط دائمی داشته باشند. این مردم هستند که برندها را می‌سازند، عاشق یک برند می‌شوند، به اعتماد و برتری‌اش را باور می‌کنند، انتخابش می‌کنند و به آن وفادار باقی می‌مانند. پس هویت برند یک دارایی و یک سرمایه است و مراحل برندینگ روند ساخت و پرداخت این هویت است.

مهم نیست در کجای دنیا هستید، پرسش‌ها یکسان هستند: چه کسی هستید؟ چه کسی باید این را بداند؟ چگونه خواهند فهمید؟ چرا برایشان اهمیت دارد؟ اگر قصد دارید برندی داشته باشید که مردم درباره‌اش سخن بگویند، عاشقش باشند و انتخابش کنند، باید بتوانید پاسخی مناسب برای این پرسش‌ها داشته باشید. باید از الف تا ی برندینگ را به خوبی بدانید.

کتاب هویت برند مرجعی کامل برای پاسخگویی به این پرسش‌هاست. این کتاب از سه بخش تشکیل شده است:

بخش1- پیرامون مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناخت فرآیند هویت برند است.

بخش 2- فرآیند جامع هویت برند را بدون در نظر گرفتن پیچیدگی یک پروژه نشان می‌دهد.

بخش 3- نمونه‌هایی کاربردی از برندهای برتر دنیا را ارائه می‌دهد که می‌توانند در طراحی برندتان الهام‌بخش باشند.

فراموش نکنید هویت برند شما، یک سرمایه‌ی با ارزش است. به منبع قدرتی نیاز ندارید؛ فقط کافی است نسبت به بهترین بودن مایل و مشتاق باشید و کتاب طراحی هویت برند را انتخاب کنید.


کتاب طراحی هویت برند نوشته آلینا ویلر ترجمه دکتر سیدمهدی جلالی در بهار 1392 در 288 صفحه و در قطع رحلی (گلاسه- چهار رنگ) به قیمت 90000 تومان توسط اتشالرات سیته منتشر شد است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 234718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز