همشهری‌آنلاین: با توسعه‌ی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانه‌ها و هم‌چنین برنامه‌ریزی برای آن‌ها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در یک مبارزه‌ی تبلیغاتی، رسانه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجه‌ی تبلیغاتی خود را اختصاص می‌دهند.

برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی

به گفته ناشر کتاب، کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی یکی از کتب مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است. در این کتاب با مباحثی مانند:

- چرا رسانه حائز اهمیت است؟

- یادگیری زبان رسانه‌ها

- رسانه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها

- چگونه اهداف بازاریابی بر برنامه‌ریزی رسانه‌ها اثر می‌گذارد

و ... آشنا می‌شوید.

کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی نوشته لری دی. کلی - دونالد دبلیو جاگن‌هیمر ترجمه دکتر احمد روستا - فرزاد مقدم در 168 صفحه و درقطع رقعی به قیمت 7500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 235260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار