چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به چرخه کامل سوخت هسته‌ای دسترسی پیدا کرده و آن را از دست نخواهد داد.


دکتر محمود احمدی‌نژاد، روز چهارشنبه در دیدار با مردم بیله‌سوار افزود: آنهایی که فکر می‌کنند با برخی اظهارات و قیافه گرفتن‌های خود می‌توانند ما را از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای محروم سازند، سخت در اشتباه هستند.

وی اظهارداشت: استفاده از انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است و ملت ما این حق را برای خود محفوظ می‌داند.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: من به دنیا اعلام می‌کنم آنهایی که چند هزار کیلومتر آنطرف تر نشسته‌اند و با توطئه و فتنه‌گری قصد دارند جلوی سازندگی ایران را سد نمایند بدانند ملتی که با دست خالی و با اتکا به همت جوانان خود توانست قله‌های انرژی هسته‌ای را فتح کند، قادر است ایران را ساخته و به قله‌های رفیع پیشرفت نیز برساند.

رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین به تلاش همه جانبه دولت و عزم ملی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: امروز دولت تمام توان خود را بسیج کرده و مجلس و سایر قوا نیز باید کمک کنند تا برای جوانان اشتغال مناسب ایجاد شود.

دکتر احمدی‌نژاد اظهارداشت: در سالجاری ‪ ۳۸۵‬میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته که در جلسه فردای هیات دولت در اردبیل به این میزان افزوده خواهد شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران، حل مشکل مردم با منابع طبیعی به نفع مردم این شهرستان، تکمیل و تجهیز گمرک، افزایش بودجه عمرانی این شهر به میزان ‪۶۰‬ درصد در سالجاری ، تجهیز بیمارستان و احداث سالن‌های ویژه بانوان و آقایان را از دیگر تصمیماتی دانست که هیات دولت برای شهرستان بیله سوار در نظر گرفته است.

دکتراحمدی‌نژاد در هجدهمین سفر استانی خود به اردبیل و در دومین روز سفر خود به این استان امروز با مردم شهرهای خلخال ، گرمی و نمین دیدار می‌کند.

کد خبر 2351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز